piątek, 15 kwietnia 2016

Szybko, prosto i ze smakiem!

Witajcie!
 Dzisiaj przychodzę do was z fajną inicjatywą, a mianowicie każdy współcześnie jest zabiegany i nie ma czasu na przygotowywanie posiłków. Często sięgamy po gotowce, co niekoniecznie jest dla nas dobre. 
Ile razy chciałaś/eś się zabrać za gotowanie, już byłeś zmotywowany i pełen zaangażowania? Włączasz telewizor, a tam tysiąc składników, połowy nie widziałaś/eś na oczy a reszta kosztuje majątek? No właśnie. Dzisiaj przychodzę do was z fajną inicjatywą ☺, a mianowicie chcę przedstawić proste, tanie i szybkie propozycje na każdy posiłek:
 1. Na pierwszy ogień zdrowe śniadanie w dosłownie 5 min :P 

Składniki :
  • 2 jajka
  • 2 łyżki zmielonych płatków np.owsianych
  • Ksylitom/stewia/cukier – 2 łyżki
  • Łyżka siemienia lnianego
  • Kilka jagód goi
  • Ulubione owoce
  • Jogurt naturalny 
Sposób przygotowania:
 Wszystkie składniki miksujemy ze sobą i wlewamy na patelnię posmarowaną np. olejem kokosowym.

2. Propozycja szybkiego obiadu: Kurczak/dorsz na parze z warzywami z mrożonki z ryżem brązowym.
 Składniki:
  • Filet z piersi kurczaka/filet z dorsza
  • Ryż brązowy
  • Mrożonka z ulubionymi warzywami
  • Suszona bazylia
  • Majeranek
  • Tymianek
  • Szczypta słodkiej papryki
  • Szczypta kurkumy
  • Pieprz, sól
  • Ulubione przyprawy

Sposób przygotowania:
Kurczaka po umyciu kroimy na mniejsze kawałki i opsypujemy przyprawami. Do gotującej się wody wstawiamy ryż i na parze gotujemy kurczaka. Po upływie 15 minut wyjmujemy kurczaka i dajemy warzywa z mrożonki na jego miejsce. Po upływie kolejnych 15 minut wyjmujemy wszystko i podajemy. * zamiast kurczaka możecie użyć ryby lub indyka ☺.
 3. Propozycja na danie między posiłkami na słodko: Krem z kaszy jaglanej i mango.

Składniki:
  • Jedno duże, słodkie i dojrzałe mango
  • Woreczek ugotowanej kaszy jaglanej
  • Owoc granatu 
  • Wiórki kokosowe(opcjonalnie)

Sposób przygotowania:
Mango i kaszę miksujemy na jednolitą masę, posypujemy wiórkami i owocami granatu.

Mam nadzieję, że skorzystacie z tych przepisów i zasmakują wam. Znajdźcie chociaż to 20-30 minut na przygotowanie naprawdę prostych i zdrowych dań. Warto ☺. SMACZNEGO!
Pozdrawiam Wiktoria :) 

7 komentarzy:

  1. O mniam mniam <3 najlepsze śniadanko <3

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda przepysznie! idę popróbować przepisów <3
    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego na 100% wypróbuję, uwielbiam takie dania. Jedyne co zmienię to wyrzucę mięso z 2 przepisu, ale to kwestia indywidualna hahah
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłbym chyba wszystko co tutaj pokazałaś <3

    http://jjakubowski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jutro robie na śniadanie te naleśniki, wyglądają smakowicie *.*
    Super pomysły na szybkie dania :) Zwłaszcza że teraz jestem na diecie haha
    pozdrowionka. przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wygląda przepysznie :D


    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z deseru na pewno skorzystam, wyglada i brzmi bardzo smakowicie :)

    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń